Ångest och oro som jag vore av stål och glas, borde gå men stannar kvar. Jag har lovat och glömt, förlåtit och fördömt

Heej! Har gått sådär med bloggandet denna vecka alltså. Har inte hunnit, men nu har jag tid i alla fall! Okej senaste dagarna. I torsdags pluggade jag och chillade hela kvällen. Mådde helt SJUKT risigt. Hasade mig till sängen framåtlutad och med kisande ögon vid halv 12, aldrig haft sådan sjuk jävla huvudvärk förut. Somnade direkt och sov nästan 10 timmar. Vilket ledde till att jag försov mig för första gången i mitt liv. Haha. Fredagen var helt okej, hade pardans med klassen på gympan. Skrattade ganska mycket kan man säga. Fredagkvällen spenderades först på H&R med dansuppvisning, sen med Saine, Janina och Hanna. Fick håret klippt av Janina också, gaaaalet skönt! Det har varit så slitet att det knappt gått att borsta senaste tiden. Igår spenderade jag dagen i Sverige med massa dansare. Men skriver mer om det i nästa inlägg, hehe.
Idag känner jag för första gången på länge att allt är... okej. Herregud vad underbart. Kanske beror det på gårdagen, kanske på att mina föräldrar hade lagat världens bästa frukost när jag vaknade, kanske beror det på att jag inte behöver stressa över nåt idag. Jag vet inte, bra mår jag i alla fall! Lyssnar på detta för tillfället (tack Ida!), älskar texten! (rubriken därifrån)
Ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0