TISDAG

Har varit en helt bra dag som innehöll ganska chill lektioner och en jäkla trevlig håltimme med fina tjejer från klassen. Ikväll har jag ingen träning, vilket är himla skönt. Jag älskar dansen men just nu uppskattar jag otroligt mycket att bara få vara och inte behöva göra något. Sitter för tillfället och kollar på oth och om en stund far jag till Micke, försöker vara med honom så mycket som möjligt haha, innan den jäkeln far till Thailand. Imorgon har jag bara två lektioner, dock blir det både hörförståelse (finns det nåt värre eller) och uppsatsskrivning men äh, snart är det lov! Oj vad fredag kommer bli bra! Nu ska jag fortsätta kolla serier, ha en bra tisdag!
 
Simons bild från sommaren11

Kommentarer
Postat av: :3

du ska nog alltid se bra ut du!...

Svar: hahah nåmeeeen vad glad jag bliiir! :D ska jag nog verkligen inte alltid :3
Malin

2012-12-19 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0