Ute på landet

Har haft en bra helg hittills! Igår hos Celinda så käkade vi massor (nästan inte ens värt att nämna det, alla borde veta), kollade gamla dansvideor (aldrig sett nåt fulare är jag rädd), satt på en brygga och snackade om livet medan solen gick ner (how romantic), och kollade Dirty Dancing (bara för att jag måste ha en parentes efter varje grej). Så jäkla härlig fredag!
Idag for vi in till stan, lika sjuka båda två.. Jävla förkylning. Dans stod på schemat. Efter det for jag ut på landet igen, Sund denna gång! Spenderade dagen där med Malin och Linnea. Fick bl.a. träffa små lamm, rykta hästar och köra traktor. Hahah, herregud, har aldrig känt mig mer som en fjollig stadsbo som inte kan nånting om lantislivet. Kul var det i alla fall så tack för den dagen hörni! :)
Nu ska jag strax iväg till Saine, blir fint det! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0