Jonä

Tja! Alltså hjälp. Vet inte vart jag ska ta vägen, är så sluuuuut! Min dag vet ni i alla fall redan det mesta om. Om ni orkade läsa förra inlägget det vill säga, hehe. Att vara tränare gick i alla fall bra, sista gången för dessa veckor nu. Usch vad trist, vill bara fortsätta! Helt underbart att göra något man älskar och dessutom få betalt för det!
Sen for jag som sagt och dansade lite till, galet vad kul det var.
Nu sitter jag hemma, orkar inte riktigt röra mig ur fläcken. :) Kom nyss på att jag har IT-prov imorgon. Men snälla far åt fan........

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: hahah är det så? bönder i vått och torrt asså! :'D

men DU är! herreguud, du är verkligen den snällaste jag känner, och du bryr dig verkligen om ALLA! det beundrar jag dig för :')

2011-09-14 @ 16:48:51
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Pernilla

sv: taack så jättemycket! :D

2011-09-15 @ 13:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0