woho

Det är nästan som en regel, det är alltid de spontana, oväntade kvällarna som blir de roligaste! Gårdagskvällen började med chillande på Gröna udden, som de flesta andra Rock off kvällarna, sedan med lite turer hit och dit och snart vart allt ganska mycket roligare.
Nu har jag nyss tvingat mig upp, MEN FYFAN säger jag bara. Haha, hade nyss helt sjuka drömmar förresten, drömde att the Killers skulle spela på Rock off, och Saine och jag var de ENDA i publiken. Sen blev scenen en liten låda och det kröp ut massa igelkottar.
Anyway, nu ska jag strax iväg och käka lunch med Hanna, fina grejer! Och herregud, sen måste jag sy danskläder. Blir att dansa varje dag resten av sommarlovet från och med augusti och sen har vi 3 uppvisningar i rad, och de är nog några av de största dunder nånsin haft tror jag! Ska bli så sjukt kul!! :)
Tova har tagit de översta bilderna, den undre är Simons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0