Londonx2

Hallå! Chill dag. Tror jag. Minns inte riktigt, haha. Sjukt när man har blackout om vad som hände för någon timme sen. Hkn var iallafall nice, fysatan vad mätt jag blev, ville ju bara spy. Men gissa vem som stod i köket och käkade på sin hemtagna morotskaka igen då för typ 3 minuter sen? Haha, jag blir ju förfan hungrig hela tiden!
Wellwell, nu tänkte jag fara på dans strax. Gillart. Ikväll ska jag plugga. SOUMEKSI! Ja fyfan vad jag ska plugga. All grammatik har destinationen MITT HUVUD. Får se om vi lyckas. Tvivlar. Sen ska jag fixa på digibilden också. Damn it. Ohyes, nu fick jag slut på saker att skriva om. Vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: emme

london...gosh I miss it! :'( <3

2011-02-11 @ 17:31:19
Postat av: Malin

MHM, jag med! :((( när jag blir 18 drar vi dit, låter inte det som en awesome idé? :DD <3

2011-02-11 @ 17:40:56
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0