Det jag älskar mest

Igår före uppvisningen, skulle kunna leva resten av mitt liv med sånt där hår! :)
Anyway, TJENA! Dansuppvisningen igår var helt underbart rolig, herregud vad lycklig jag blir. Skulle jag få dansa på scen varje dag resten av livet skulle jag vara en ganska totalt sorglös person tror jag. Usch vad nice det var. Och kul att så många kom och tittade! Stressigt blev det dock, så sjukt mycket klädombyten, och så sjukt lite tid. Nice i alla fall att ha Kinohuset som omklädningsrum. Säger bara en sak om det: jag vill bli 18!
Ikväll är det uppvisning igen, så denna gång är ni välkomna till gården utanför Emmaus, klockan 19.00! :)

Här kommer lite bilder från gårdagsens show! De flesta är tagna av fina Alicia, så tack! :) De som är tagna av någon annan står det under i så fall, hoppas det var okej att jag tog några hehe!
Pappsens bild, haha gillar kvalitén!
Tagen av Madde :)
Pappas igen, haha
Och pappas
Angelicas! :)

Kommentarer
Postat av: alicia

så lite så, du är grym på att dansa :D

pussss

2011-08-12 @ 17:08:25
Postat av: Malin

Åh tack så himla mycket vännen! :D Och du är grym på att fota! ;D Pusss!

2011-08-12 @ 23:20:12
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0