Aj

Heeeeejsan!
Är så äckligt trött i kroppen att jag skulle kunna sova bort april. Och jag skojar inte. Okej, lite kanske. Hur som helst så var dansen jäkligt nice, dock är dessa älskade små skador tillbaks... Har sluppit ha ont på rätt länge men nu ska det tydligen börja jävlas igen. Har någon slags sträckning eller liknande i höften/övre låret som gör att jag knappt kan lyfta vänstra benet, och dessutom en ständig spänning/smärta i ryggen, fattar inte vad det ääääär...
Okej FÖRLÅT för mitt klagande, hehe. Klart slut på smärtfronten. En annan komisk sak med dansen ikväll förresten, var att CD-spelaren fått nåt fel, så alla låtar gick skitfort, med mycket snabbare tempo än vi var vana med... Ni kan ju tänka er hur det gick när vi skulle dansa... haha, såg ut som att någon snabbspolade typ. :)
Anyway. Imorgon får vi fjärilskotletter till lunch och DET, mina vänner, det gör fan min vecka. Haha. Och i övermorgon sticker jag till Stockholm med Ida, Janina + killarna i klassen, tror det blir bra. :)
Och nu sitter jag bara och snackar onödig skit som ni inte bryr er om gissar jag. Fast när skriver jag nånsin något vettigt eller intressant.... Haha, FYFAN vad trött jag är, det blir mina avslutande ord!
HEJS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, jag läste CP-spelaren, men det passade ju in ganska bra i det här fallet! :D

2011-04-13 @ 22:54:32
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahahaha! Faktiskt, förbannat bra passar det in där! :'D

2011-04-14 @ 06:43:02
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: hahaha, oj oj malin(ar), inga gör du(ni) väl sånna rackartyg xP

2011-04-14 @ 14:38:01
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0