Men neeeeeeeeeej

Hej. Alltså... Vilken förjävlig dag. På riktigt, länge sen jag var såhär slut i huvudet. Hände inte några stora jobbiga grejer (till skillnad från för Saine..) men ni vet väl, när det tycks hända såna där små, irriterande, jävliga saker hela tiden. Fan alltså, ville ju bara skjuta mej, på matten speciellt. På gympan hade vi fotboll, det var nog bättre än jag hade förväntat mej iallafall, men... fotboll är inte min grej... Hehe.
Ikväll ska jag göra nåt som är mer min grej: DANSAAA! :D
Annars så var jag med Saine efter skolan, vi failade. Eller nä, men nån fucking idiot hade snott 70 euro av henne så stämningen var inte på topp.
Efter ett tag for vi iallafall till Janina, där snackade vi och åt Daimcheescake. FAN VAD UNDERBART GOTT DET ÄR! :)
Men att jo, det var det. Imorgon har jag en stor utmaning framför mej. Vi får nämligen fjärilskotletter till lunch. Och pestokyckling på hkn. Min utmaning är alltså att käka så mycket det bara går utan att dö av överkonsumtion av mat. Haha!
Men nu ska jag pallra mej iväg till one of the best places on earth: Dansskolan. :)

Ha det!

Försökte beskriva mitt sinnestillstånd idag. Ganska lamt resultat mot verkligheten... Haha



Nu känner jag mej dock gladare! :)

Kommentarer
Postat av: janina

haha, jag älskar din utmaning!

2010-09-22 @ 17:29:24
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jag med faktiskt! ;D

2010-09-23 @ 14:32:54
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0