Första september!

Tjänna. :) Tråkig dag idag, somfaan. Kom iallafall äntligen överens med klassen om ett tema till skolfotot imorn, WOHO! Det kan kanske bli bra. Hoho. Annars har inte så mycket hänt idag. Sprang till mariebad och spelade volley på gympan, det var tråkigt. Hehe, tyvärr.
Efter skolan var det Saine som gällde, vi bakade muffins och kollade på film igen, haha, sportigt!! Nä men, ska dansa hela långa kvällen ikväll så, det tycker vi om.
Igårkväll gjorde jag först typ inget, men sen var jag med Marcus en stund. :)
Nu ska jag byta om, packa och sen cykla iväg till ett av världens bästa ställen: Dansskolaaaan.:D
Hoppas ni mår lika bra som jag iallafall, hörs lateeeeer! 
Puss!







Kommentarer
Postat av: hanna

sv; usch nej! haha ;D men tack iaf <3

2010-09-01 @ 18:42:06
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0