missing it



Tjeena! Är rätt frisk och på fötterna, men har dock fått snuva. I och för sig är jag snuvig på kvällarna typ året om, men nu var det värre. Är glad som fan att jag inte har feber iallafall!
Idag kändes skoldagen ovanligt lång för att vara 8-2. Gympan var helt nice, vi hade innabndy. Men som ni antagligen vet håller jag mej oftast till sporter utan boll, hehe.
Efter skolan var jag med Saine, vi skrattade och fotade. Känner att det äntligen börjar bli något av digibildsprojektet! Tack för hjälpen iallafall Saine. :)
Nu har jag nyss käkat middag och strax börjar dansen, som jag kommer befinna mig på hela kvällen. Wuhu.
Vi hörs imorgon!

Och just det, TACK för era fina kommentarer! Nu lät jag som Kenza med 473 kommentarer om dagen och så är ju inte fallet här, men de jag får uppskattar jag som fan! :) Så tack hörni!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Edvin

Vad är det där för något? en ödla elr? en staty av vad?

2010-10-27 @ 17:23:22
Postat av: Malin

Jo en ödla, den var sjukt stor, grön och äcklig, var typ inne i värsta akvariet!

2010-10-28 @ 13:43:58
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0