20:40

Tjenahej. Dansen idag var jättekul, men fans så jobbig. Vilket ledde till att baletträningen gick lite rakt åt helvete.. Hehe, men älskar det ändå. Mindre än en månad kvar till uppvisning! :) VAD JAG LÄNGTAR.
Haha, måste bara berätta om min hemfärd från dansen. Snackade i telefon och ledde cykeln, som såklart skulle börja vingla och falla omkull hela tiden. Sen fastnade jag i en massa lera med mina vita converse, och såklart ösregnade det samtidigt. När jag väl kom hem ceppade mina nycklar, jag tog fel, fick inte upp låset osv. Då blev jag så trött så jag bara stod där och böjde upp huvudet mot himlen och stirrade rakt ut helt uppgivet. Då faller plötsligt en gigantisk regndroppen rakt i ögat på mej. Haha! Jag ceppar till och bara hänger ner över cykeln, gapskrattandes åt mej själv. Jäkligt fult, haha!

För tillfället sitter jag och njuter av läxfriheten och faktumet att jag längtar till imorn för att det är så kul! :))
Woho, puss på er!


Hahah, jag och fotografen Ida idag. Mitt obejktiv är löst = bilden blev helt svart = fick öka ljuset som en dåre i ps = därav den usla kvalitén, haha!


Kommentarer
Postat av: emme

alltså malin..ibland bara måste man älska dig! xD :D

2010-11-16 @ 19:00:27
Postat av: Malin

Hahahaha gulle! Och ibland bara måste man bli lite fundersam över vad mitt problem är....Haha! xD

2010-11-16 @ 19:13:55
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0