Första maj!

Godmorgon! Jag vet, jag är uppe fans tidigt.... och är trött as hell. Men det är genrep i skrandnäs skola med dunderdansen och ett litet tag, och kan ju inte missa det heller. :)
Gårdagkvällen var verkligen.. blandad. Hade iallafall jäkligt kul vissa stunder.
Började hos Emma där också Emelie och Fredric var, och det var nog himla trevligt. Sen drog vi till badhusberget, där det var massa folk. Och ja, där spenderades typ resten av kvällen.
Nu sitter jag lite halvnervös och undrar hur uppvisningen ska gå. Det känns som att det händer så mycket just nu att jag inte riktigt kan koncentrera mej, men det ska nog bli bra.
Och nu är det första maj också! Juni om en månad. Inte länge kvar nu mina vänner. Can't waaaait.
Dessutom skiner solen ute, lovely.
Så ni får ha en superbra första maj nu, så hörs vi senare!
Pusssss






lite bilder jag tog förra våren/sommarn - bara för att bättra på vårfeelingen här! ;D

Kommentarer
Postat av: Janina

bästa Malin är bäst på att dansa.

Pussss <3

2010-05-01 @ 12:02:01
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

aw fyfan vad du är gullig! Världens bästa Janina! :) Puss på dej <3

2010-05-01 @ 12:33:20
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0