Hemma från stugan

Tjenare, nu är jag hemma från stugan igen. Det var riktigt skönt där ute, iallafall igår när det var så varmt. Låg och solade i två timmar, fotade, målade naglar och lite annat. Före det var vi till mormor&morfar också, där jag fotade skitmycket. Ska bildbomba lite i veckan.
Nu ska jag fixa mej och sen drar jag till Saine och käkar middag, har saknat henne!
För övrigt ser jag faktiskt fram emot den här veckan! Har ju två dansuppvisningar, och mer än så kan man inte begära. Kommer vara i ett lyckorus hela tiden typ. Har dock två prov också... Men det orkar jag inte sysselsätta min stackars hjärna med just nu.. Men att, nu har jag lite bråttom, men vi hörs senare!


Lite halvgammal bild. Nyss hemkommen från Egypten, aaaaaah vad jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0