Hej

Mina fina vänner har än en gång lyst upp min dag. Allt känns absolut inte bra än, men ändå så otroligt mycket bättre.
Dansen bidrog också till mitt lilla humörlyft. Har ju massa uppvisningar framför mej att fokusera på, och det älskar jag.
När jag kom hem såg jag massa gulliga kommentarer här på bloggen, och ni lyser verkligen upp! ♥
Imorgon ska bli en bättre dag, även om jag känner mej hemsk, och saknar allt. Ja, även om att livet inte är på topp så går det nu bara att kämpa så man kommer upp igen och allt kan bli bra, eller iallafall bättre. :)
Nu är det lite käk och DH som gäller.
Puss



Kommentarer
Postat av: sofia

om du vill prata så finns jag här. du får messa eller ringa fast mitt i natten om det är så.

<3

2010-05-03 @ 20:23:15
URL: http://itssofia.devote.se
Postat av: Hanna

Jag har ju inte alls koll på vad som har hänt, men jag försöker leva i tron att allt som händer händer av en anledning och leder till något bättre, bara man bestämmer sig för det. Det hjälper inte alltid att tänka så, men kanske lite i alla fall :) Och så är det ju faktiskt sommar snart! :) Sköt om dig!

2010-05-03 @ 21:48:14
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

sofia: TACK,det betyder så himla mkt! :) <3

Hanna: Åh, det där muntrade faktiskt upp mej, fan vad smart! Tack! Ja precis, det blir bra alltihop.. :) Tack, du med!

2010-05-04 @ 18:16:06
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0