We can sweep the floors like a hurricane



Tjaaaa! Är hemma efter 3 timmars dansande. Har ont lite överallt, stora blåmärken och värkande handleder, men det är det värt! Dansen idag var great. Komponerade klart danserna och dom blir verkligen så jävla bra! Och på lördag är det uppvisning, i pausen på fotbollsmatchen mellan ifk och Lahti (??). Niiiiice. Kommer lite halvt slå ihjäl mej men... Det blir nice ändå!
Åh, älskar vår "afrikanska" dans. Har nog aldrig skakat så mycket på arslet som ikväll. Haha.
Imorgon, om det är fint väder, kommer jag antagligen bo i solstolen. Sen far jag och sover på stugan. Lite synd, för jag missar konfirmationsgängets fest eller vad det nu är... Buhu.
Men att, nu ska jag äta (är hungrig som jag vet inte vad) och se på tv.
Pussss!

Kommentarer
Postat av: emme

hihi, kmr o tittar.. ;) xD

2010-07-01 @ 22:40:24
Postat av: astrid

fail, jag hade samma rubrik och skrev det 8 minuter senare än dig, och jag hade inte sett din blogg innan :o

2010-07-01 @ 22:59:37
Postat av: Malin

emma: gööör du? Woho, vad kul :D ! Men hjäälp xD

Astrid: Haha jo jag såg det! Haha, men shit vad sjukt! Vi tänker likadant igen, haha ;D

2010-07-02 @ 09:39:30
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0