freeeedag

Tjo. Härligt med fredag, hooooho.
Idag hade vi historiaprov, eh, skönt att ha det överstökat nu iallafall. Och det gick nog bra.
Annars har dagen varit riktigt chill. Tror jag. Har lite minnesförlust, haha.
Efter skolan gick jag till stan med saine. HAHA, känns som att vi har gått till stan varje dag den här veckan!
Och som vanligt träffade vi och var med kim och sam. Och Saines och min humor fortsätter bli sjukare och sjukare. Kork.
Haha, sen träffade vi världens sötaste hund. Den var helt hypervild. Och då menar jag helt hypervild. Den hade nåt slags spasmiska ryck med benen, så den sköt iväg en cigg från marken, rakt i mitt huvud!! HAHHAHHHAHAHHHAHAHA!
Ojoj.
Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske hittar på nåt kul med Ida och Saine. :)
Och imorgon blir det stockholm, shoppa lite. nice.
Ha en bra fredagkväll!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0