Byebye 2010

Godmorgon! Haha, hade svårt att somna inatt igen, fan vad kul!! Men sen sov jag iallafall som en stock resten av natten, behövdes.
Så. Idag är det nyårsafton. Galet. 2010 har varit ett jäkligt bra år, det insåg jag när jag tittade på alla bilder och tänkte tillbaka. Men, har även haft sämre perioder. Jag har rätt mycket ångest ibland, får dåligt samvete för allt, och ibland blir det fan extremt. Och så mår jag dåligt p.g.a det. Och så gör jag grejer jag ångrar, fast det gör väl alla.
Och grejen är den att jag aldrig skriver sånt på bloggen.
Men, trots detta var 2010 riktigt bra, med massa minnen jag kan le, garva åt och sakna.
Resorna jag gjorde var totalt awesome, all dans under året har gett mej så mycket glädje att det inte är sant, allt kul jag gjort med mina vänner, konfirmationslägret.. Man måste ju bara gilla 2010! :)
Nu ska jag strax dra mej till Saine, som kom hem igår! :)) Vi hörs nog senare!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0