Så jäkla trött

HEJ. Är så trött så ögonen håller på att falla ihop, på riktigt. Dagen har känts jävligt lång. Men den var ändå helt chill, hade bild och hk och grejer. Sen var det julfestövning också. Lite kaos men det måste bli bra helt enkelt. Nu ska jag strax iväg på dans. Igår var den niice, var så kul att kunna ta i lite igen.
Ikväll måste jag antagligen jobba med digibildsprojektet som jag inte har kommit nånvart med senaste tiden, åh.
Tråkigast inlägg i världshistorien, jag vet, men orkar inte riktigt vara så pepp. Men innest inne är jag det. Är pepp på att dansa, pepp på uppvisning, pepp på julfest.. Men nu vill jag bara sova.


Ett år gammal bild tror jag bestämt.. Alltså vad är detta. Måste skaffa lite nya bilder!

Kommentarer
Postat av: janina

malin ta dig samman, roa upp dig själv

om inte gör jag det, senare ikväll ;)



HAHA, NEJ FÖRLÅT DET SLIRAR SÅ HÅRT FÖR MIG!

2010-12-09 @ 16:10:54
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

HAAHHAHHAHAHAH, sjuka jävel! :D Nä men, slirar gör det för alla, tro mej, jag vet ;D

2010-12-09 @ 18:08:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0