Lucia

Godmorgon! Gårdagskvällen spenderades i skolan. Julfestövning var det som gällde, JESSUS vad mycket som behöver fixas! Alltså, närmaste dagarna kommer man inte få en enda lugn stund känns det som. Det är skola och julfestövningar och fixande till det och dansgenrep och uppvisningar.. Men jag gillar det! Det är ju nu livet är roligt, haha! Hur som helst, de få gånger det inte var kaos igårkväll var det iallafall kul, och stort TACK till Ella för hjälpen!♥
Idag är det Lucia, tiden går förbannat fort måste jag säga. Tycker iallafall om den här dagen, så mysigt.
Annars är det antagligen julfestövning idag igen, och ikväll har jag först genrep halva kvällen och sen kanske man skulle ta en sväng via stan och kolla på Luciatåget, får se.
Och imorgonkväll gäller det, är så pepp/nervös/lycklig att jag dör.

Hörs senare idag om jag hinner, annars får ni ta och ha en så bra Lucia nu hörni! :)



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack vad gladf jag blir!:)

2010-12-13 @ 15:28:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ella

Det var så lite så :) Säg till om ni behöver nån till övning så kanske jag kan klämma in det! Annars så får jag väl säga lycka till ♥

2010-12-13 @ 18:07:33
URL: http://elllamedp.blogspot.com
Postat av: Malin

Hihi, är iaf evigt tacksam! :D Jo, om det finns tid så säger jag till då, men annars, TACK så mycket! :D <3

2010-12-13 @ 19:52:16
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0