DANS IKVÄLL

Hejsan! Jag är plötsligt hemma igen jag tydligen. :) Kom på att jag har dans ikväll, och det kan jag ju förfaaaan inte missa! Har inte dansat på veckor, fyhelsike. Så det peppar vi för. :) Trots en jobbig förkylning.
Igår så typ.. åt jag och sov. :D Det behövdes.
Idag har jag då suttit på bussen påväg hem. Nu ska jag strax och hälsa på Saine. Sen hem och käka och ut till strandnäs. Jo att, lycka till när jag inte har nån cykel... Skjut mej. Får väl vandra på i hundra år.
Men ja, så mycket mer finns det inte att säga. Vi hörs snart igen! Och, har inga bilder på datorn jag är på nu... Sorry! Känner att det här med bilder inte går så jävla bra. Inte det här med bloggande överhuvudtaget. Men antingen så har jag inte tid eller så har jag en dålig dator. Wohoo...
Men det blir bättre! :) Tack för att ni läser ändå. ♥
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0