haha är allt jag har att säga

Tjäänare, (:
Nuuu har jag liiiiite bråttom, ska på dans om ca tio minuter. Men det är klart att jag måste skriva ett inlägg (;
Jag har nämligen nått en ny fas i livet. Jag loggar in på blogg.se före jag loggar in på bdb! Så viktigt är bloggen vetni ((: Haha.
Idag var väl okej. Spelade tennis i två timmar på gympan, riktigt nice enligt mej. Började nästan sakna det (gick på tennis när jag var liten).
Efter skolan gick jag till ida, vi bakade choklad och hallonmuffins, mummmmms :)) Men det fattades lite, så jag måste cykla till minimarket och köpa det. Då skulle jag låna idas mammas cykel. Det gick .. sådär, om jag ska va ärlig ;)) Haha. Först upptäcker jag att sitsen är waaaaaay to hög haha, så sitter nästan helt vågrätt på cykeln , haha! Sen upptäcker jag att cykeln inte har några bromsar på pedalerna. Så jag kör nästan rakt ut på storagatan och måste trycka ner fötterna i marken för fullt. Seeeen, när jag kommer ut ur butiken upptäcker jag att cykeln inte heller har nån korg. Så då får jag sätta hallonen på pakethållaren, haha. Och sen, när jag ska cykla tillbaka kommer det helt plötsligt en bil utfarandes framför mej! Och jag glömmer att jag inte kan bromsa..
Haha det vart vackert. Så jo, det gick riktigt fint att fara och köpa bakingredienser ;)
Haha, en annan kul sak idag var på samhällan.
Ingalill: - Förr i tiden hade runka en helt annan betydelse.
Skratt från klassen.
Ingalill: - Ja, jonathan, det du gör just nu är tillexempel det.
Gapskratt fran klassen.
För runka betydde tydligen att man sitter och vickar på stolen! Omg , det var så jävla kul!
Nuu ska jag iväg på dans från 17.20 - 20.30, yeyeyeyye ::)))
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0