dagens planer

Hejsan (:
Nu sitter jag och letar som en galning efter bra musik här. Måste hitta 30 låtar innan vi far till rhodos, då har jag jämt 200 haha. Tvångstanke. Så har ni tips, kommentera gärna! :)
Jaja, inatt mådde jag illa igen och efter frukosten trodde jag att jag skulle spy. Usscchh, det är så hemskt. Men nej, jag spydde inte.
Nu känns det rätt bra igen. Men faaaan, skulle ju till avancia med celinda och francine idag !! Men tror inte att jag borde träna när jag har mått såhär. Men ångest.. Jaja, det får helt enkelt bli en annan gång då.
Klockan 2 ska jag iallafall titta när saine uppträder och sjunger :)
Sen ska jag inte göra nåt speciellt. Eller förresten, jag vill ta en sväng förbi janina innan hon far tillbaks till sverige imorgon ;(((( Ska höra med henne snart. :D
Ikväll blir det plugga till kemiprovet, jag fattar inget.
Suuck.
Och juste, heja heja heja ida och company som har volleybolltävling idag !! :D
Det var nog allt det :) ha det fint!
puss




Kommentarer
Postat av: celinda

vi saknade dig! <3 Men g´vi hade kul, haha :) Det gick skitbra, jag förstörde en maskin (iaf halvt) och en instruktör måste komma och hjälpa oss , hehe xD Men vi spela något spetsel spel på löpmaskinenrna där man blev ett fetto och så åt man massa choklad och man fick "inte micket bra kruåp" hahahahahahha <3

2009-10-04 @ 15:41:59
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Celinda: Aw, jag saknade er här hemma också! ;) <3

HAHAHHAHAHAHAHHAhAHAH, låter riktigt lyckat! Lite typiskt er / oss att lyckas med nåt sånt va ;D Hahaha skojaa :D HAAHAHA, inte braaa, ni inte få äta er tjååka! xD <3

2009-10-04 @ 16:56:20
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

hahahahhahahahahh XD jo de va lite fail. Men vet du? jo att nu sidu nu har vi medlemskort!!!!! :D de gillar vi!!

Btw. så slog jag Celinda i tjockis spelet!!! hahah, de va lite weard men kul! yeee, hahahahhaha XD nästa gång får du va me och spela det fina tjockis spelet!! (Y) :)

2009-10-04 @ 21:39:19
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Francine: Hahhhahhahahaha xD

Nämen yees, det är bra! :D Måste också skaffa!! :D

Hahahahhahahaha, grattis! ;D Jaa, nästa gång, när jag är med, kommer jag att komma sist i det HAHA!

2009-10-05 @ 10:49:56
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0