the rose

Tjo. Lyssnar fortfarande på I'm outta time, den är så underbar! Känns som att jag har lyssnat på den nonstop ett dygn nu, men det har jag ju inte riiktigt.
Oasis låt, lyssna på den :) Till och med musikvideon är fin.

Idag var det digibild, wey ;) Vi ska typ ha nåt projekt där man ska fota massa bilder i "action", "macro", "porträtt" osv. Ska bli nice, har lite idéer.
Hade även musikprojektsredovisning idag, puh. Det gick bättre än jag trodde :)) Men såklart var inte annika där. Hur fan ska hon kunna bedöma nu då? Jaja.
Imorgon är det samhällaprov, yes. Orkar inte.
Efter skolan var det aquabike, det var cirkelträning :) I like it.
Ja, ni kan ju gissa vad jag ska göra ikväll.
Ledtrådar: Har inte dans, det är prov imorgon. -.-

Nu, ska jag göra nåt storslaget, revolutionärt, världshistoriskt. (Nej, jag ska inte lära mej äta cornflakes, det är för storslaget.) Jag ska ladda upp en bild som är större än 400 vaddetnuärförmått!
Haha, ni som har blogg fattar. Laddar alltid upp lite halvsmå bilder, nu ska jag testa hur det ser ut med en stor bild! :DD
haha, intressant va ?

Haha
puss!



jamen, såklart fick inte hela bilden plats då.. Suck, egentligen ska rosen vara i mitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0