playing with lights

Lite oredigerade lightgraffiti pics från rhoooodooos :) miss it.
haha, frågan är om det är snyggt eller bara rörigt :P
Vad tycker ni?










WOHOOOOOO, nu var det besöksrekord igen! Ni är bäst!
Haha, okej, fortfarande inte så mycket att skryta med, men nöjd är jag. :))
TACK alla som läser. Okej, nu ska jag sluta fåna mej.
HEJ :)
Idag hade vi hk, det var julstämning på hög nivå, med pepparkakor och allt. :)
Har gått omkring och garvat åt saines knöl hela dagen. Hon fick världens buckla på armen av vaccinet, haha!
Och humorn har såklart varit på topp. ;)
Janina kom och hälsade på också :) ♥
Och vi fick reda på matte och kemi betygen, är nööööjd. Har sänkt i matte, men whatever. (:
Nu är det dans strax, men småttingarna, håhå. :P
Igår var iallafall jättenice, kändes som att jag behövde träningen. (:
Ikväll ska jag nog till stan en snabb sväng, det är ju nån julgatsgrej, och så ska saine spela teater, yay.
Ha det!
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0