hehhhh

Hahahahahahah måste bara berätta om en typisk Malinsak jag lyckades med nyss.
Kom ur duschen och skulle ta bort sminket, och då skulle jag droppa sminkborttagningsmedel på ett papper. Sminkborttagningsmedlet måste man alltid skaka noga först, och jag stod där med det i ena handen och pappret i andra handen. Men så fick jag hjärnsläpp så jag började skaka pappret allt vad jag orkade, och höll flaskan stilla. Haha, bara jag som lyckas. Måste ha sett lite udda ut när jag står där och viftar vilt med pappret ist för flaskan.
x>

Kommentarer
Postat av: annina

har vart medom liknande saker, hjärnan hänger liksom inte med XD om jag typ har en macka i ena handen o ngt annat i den andra kan jag i misstag stoppa det andra i munnen , haha fail :> men d e e endå ganska kul :b ts ;> <3

2009-06-11 @ 08:10:38
URL: http://anniinaa.blogspot.com
Postat av: SANDRA

svar: tack så mycket! gillar din header oxå!!=)

2009-06-11 @ 08:57:49
URL: http://sasses.blogg.se/
Postat av: malin

annina: Hahahhahaahah, mmhm, sånt har hänt mej med ! Ganska komiskt ;D haha. <3

2009-06-11 @ 10:40:25
Postat av: lisa

hahhahahahahhaah XD

det är sååå du ! :)

2009-06-14 @ 18:55:22
Postat av: Malin

Hahahahahhaahhahahaha, i knooow xD

2009-06-14 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0