cyklar och klubbor

Idag har jag varit med ida.
Och martin har spräckt armen.
Det ena är bra , det andra är dåligt.
Gissa vilket som är vad ? -.-
Stackars lillen, föll från en trappa och så vart det en spricka i benet, nåååå. :(
Inget simmande för honom på 3 veckor, ojoj.
Ida var trevlig hon iallafall.
På dagen var vi på stan, och hälsade på gustav, köpte godis (jag * köpte godis) och .. drack bubbelvatten :D
Heter det så? Hjärnsläpp. Bubbelvatten, fan vilket ord.
Gott äre iallafall.

Ah, kvällen var död. Stan var död. Var fan är alla människor ? Alla öspelstävlande har ju åkt, fyfan vad deppigt, men det borde ju finnas massa andra turister? Men nänä , knappt en människa ute.
Hehe vi köpte godis (gosh , jag blir fet) .
Sen , hörni sen! Sen vart det fart på kvällen ;D
Haha när vi kommer ut från sittkoffs ser vi två personer. Dom går i vår skola (gick*) , och vi kände dom inte, men vi låter dom va anonyma nu haha. Iallfall, går den ena fram till idas cykel, tar den, och så cyklar dom iväg med den. Chocktillstånd. Följa efter lite långsamt. Fundera vadihelvete dom håller på med. Sen panik, ringa pappsen, han kommer åkande med bilen, och iväg i racerfart efter dom. 
Sen rivbromsar han med bilen mitt framför dom, går ut och raka vägen fram till honom med idas cykel och frågar :
"Är det här din cykel?!"
"Eeh, jaa.."
"Var kommer den ifrån?"
"Köpte den på stan..."
"Hördu, ska vi fråga polisen om det?"
"Nejnejnej..!"
"Okej, ge hit den då."

Hahahahahahah, så fick ida tillbaks sin cykel, tack pappa!
Dagens bästa alltså. 
Sen efter det var vi till select. Fan vad pinsamt. Jag köpte en klubba för 40 cent (hade bara 50 cent med mej!) , ger det till han i kassan. Han flinar och tittar först på klubban och sen på mej.
"Du slår på stort idag va?"
Hahahahahahahahahahahahahahahahah, köpte det billigaste och minsta i butiken (A)

Men nu ska jag gå snaart, måste upp tidigt imorn, fältarna igen ..
Hehe.
Såattja. (;
puss


Kommentarer
Postat av: Sonny

Varför lämna du den olåst då?

2009-07-07 @ 00:18:50
Postat av: Malin

Det var inte MIN cykel, men iaf, bara för att den är olåst har man ingen rätt att "låna" den direkt ;D

2009-07-07 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0