I am lost and I need to be found

Igårkväll var jävligt bra/rolig/cp/bäst ska jag säga, weeeeeyyy .
Jag for till saine först, vi fixade världens snyggaste hårband, skrev johan palm på dom, och satte på oss dom, sen cyklade vi ner till ro. Vi stod nästan längst fram när palm spelade , weey.
Han var brabättrebäst.
Sen fick vi autograf + kram av både johan och hans brorsa. Hahah.
Jag var hyper/flumm/cp såsatan efter det.
Sen vare hammerfall, shit vilket drag det var, massa publik, och så.
Då såg jag att johan och bandet satt däruppe i restaurangen och kollade.
Och min pappa och brorsa satt nästan bredvid dom (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Så det vart en massa ringande och messande och tillslut fick jag, emma och nikita komma upp dit. Men då var han inte kvar såklart.. Sen ser jag plötsligt hur han, brorsan och några andra står nere på ungdomssidan framför scenen!
Vi sprang fort som fan dit, sen stod vi typ 2 meter ifrån dom i hundra år och vågade inte gå fram.
Tillslut gick jag dit och frågade om vi fick ta en bild med johan då, och det gick braaa det, så det vart lite bildääär, woho. Ännu mer hyper efter det då 8)
Sen var jag typ med emma, amanda och hanna resten av kvällen.
Studsade den där studsgrejen med celinda också, hahahaha.
Längesen jag hade så kul som igår :D















"andas malin, andaaas"
Hahahahah :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0