Blee

Dagen var bra hahaha, skrattat som fan i kiosken.
Jo, ida och jag jobbade mellan 13.00 och 18.00 , vi har snälla tider jämfört med andra iallafall.
Jojajo, haha först var det en som beställde korv med bröd eller vad det var, men det kostade iallafall 3 euro. Ida lagade det och jag skulle ta betalt, men jag var lite borta i huvudet så jag visste inte om hon snackade svenska eller inte. Så först säger jag lite tvekande och jättelågt " tre euro..?" men då svarade hon inte så då säger jag istället "three euro!"  (thriii juuro) och då kollar hon chockat på mej och bara "VA?" Hahah så hon snackade svenska iallafall (AAAA)
Hahahahaha och sen skulle även ida betjäna lite kunder , så var det en norska som ville ha coca cola , men hon uttalade det "kula", hahaha så när ida skulle ge colan så råkar hon säga "varsegud". Hahahaha!
Och sen vart det lite kurv också.
Det bästa var ändå när nån engelsman eller nåt kom och pekade på, och ville köpa lotter. Trodde vi. Så vi ger honom en lott och när han ser lite fundersam ut förklar vi att han ska skrapa på den. Så han börjar skrapa lite grann och när han är klar ger han den till oss. Då ser vi att han har vunnit en till! Så vi ger honom en till lott och nu ser han verkligen fundersam ut. Vi förklarar att han vann en ny, och han ser helt nollställd ut. Sen säger han "But.. Why do you give me this?"
Så hade han tydligen pekat på godispåsen bredvid lotterna! Hahahahahahahahahahahahahahaha, skrattade så jag dog.
Och så var det en volleybollspelare som hette Blee, det tyckte ida och jag var jäkligt roligt (a)
Jaaa, ikväll sover jag hos ida, najs det 8D
Vi ska ut och röjjaaaaa ikväll, haha.
Imorn jobbar vi sista dagen, vemodigt säger jag bara. Hihihi.
Jeooo, nu ska vi fixa oss och sånt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0