dreams

Alla har grejer som dom drömmer om att göra / bli, i framtiden eller nåt sånt. Det har inte jag haft, inte nåt speciellt iallafall. Men i fredgaskväll slog det ner i mej som ett bombnedslag, vad jag vill göra med mitt liv. Eller, i mitt liv. Jag vill jobba som dansare, på musikalen the lion king i london! Skratta ni, men det är exakt vad jag vill göra! Har själv sett den två gånger i london, och lika imonerad varje gång.
Visst, kanske svårt eller rentav omöjligt att lyckas med, men som malin d sa, man kan ju drömma om nåt också!
Och det här är precis vad jag vill drömma om :)
och vem vet, man kan gå dansutbildningar och massa sånt där, leta upp fakta, dra till london, och söka till det. Haha lättare sagt än gjort javisst, men varför inte försöka?
Jaja, många år kvar tills dess, men måste bara skriva av mej.

I helgen har jag .. plockat svamp. That's my life! Hahaha, nej men, har väl chillat. Velat vara i stan och göra roliga grejs. Hehhh. Såg en film om johnny cash i lördags, den hette walk the line. Den var sjukt bra.
Ifaaall ni undrar :)
Det tar emot att säga det men, nu måste jag göra den första läxan hemma i åttan.. Fyyyyyyyfaan.
Imorgon är det skola 8-3, hem och käka nåt, dans, hem, läxor, datorn, sova. Vardag, huääh.
Jajjajajajaja, bilder från london ska ni få också. Imorgon kanske.
Nu, duschen.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tror bestämt att du kommer att lyckas, Malin. :)

Bara man tror på sig själv och tar steg för steg utan att ge upp klarar man av det. ;)

2009-08-30 @ 19:26:18
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: malin

Aw, tack för det du skrev, känns verkligen bra att höra :))

yes , det har du rätt i! Nu vart jag peppad ;D

2009-08-30 @ 19:42:47
Postat av: Francine

MALIN! you´r the best! klart att du kommer att lyckas! om några år står du där och dansar i the lion king, och jag kommer att sitta på första raden i publiken och skrika "heja Malin" haha, nej ja skoja. Men du kommer att fixa de! :)

2009-08-30 @ 20:26:57
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, så bra. :)

2009-08-30 @ 21:31:17
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: Malin

Francine! tacktacktacktacktaaack :DD Du vara mycket vänlig ludmila dialekt haha! :D Värmer o höra :D Du kan ju fast va med o dansa då :DD Haha;D Eller, SPELA CELLO ! :D:D:D Hihi :)

2009-08-31 @ 14:28:39
Postat av: Francine

haha, så bra :) hmm...kanske de kanske

2009-08-31 @ 20:41:55
URL: http://francinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0