helg med ida

Heej folk!

Söndag kväll, shit har inte skrivit på 2 dygn.
Har haft fullt upp haha :D
Va då på idas stuga, det var najs som fan !
Ena dan gick vi  till andra sidan ön typ (bergsklättring) och hitta några klippor där vi satt och solade, käkade och fotade. Det var varmt och nästan lä (le?) , helt super :D

Sen på kvällen badade vi bastu, och gick och simmade . Shit, jag skrek som en jevla apa.
Det var så sjukt kallt, ni vill inte veta våra metoder för att hålla fötterna varma (levande). xD
8 grader. Hujjjjjj.
Sen på natten var vi helt cp.
Först vaknade jag helt genomsvettig och trodde att jag var en vampyr. Sen vaknar jag av att ida hojtar:
- Ma ... Ma !! Laga varma mackor !!!!!!
Och sen vaknar jag igen när ida säger, helt vettskärmd:
-Du, jag vet fan inte vad du heter !!! Alltså jag har glömt! Vad heter du?!
Och jag var så död i hjärnan att jag inte ens kunde svara xD

Haha alltid lika normala (AAAA)
Nästa dag var vi och åkte traktorsläp, fotade mera, och plockade stenar från stranden. Sen hem.
Bästig helg det här med!
(y) :DDDDD

Ikväll, skriva klart svenska-sagan -.- Men nu är jag klar med det *lycka*. Nu ska jag ladda upp 177435438932432490 bilder.

pusshejjss

 

 

 

 

 

 

  

 

Kommentarer
Postat av: Mr. G

de heter nog le... tror jag?

2009-04-26 @ 19:16:56
Postat av: Sara

Jaaa... alltså, jag bara väntar ju på ett brev... Springer till lådan och kollar alla dagar, men lika besviken blir jag varje gång ;) hehe... nej, jag får ju se lite vad som händer i ditt liv via din lilla blogg! :)



Jag saknar den åländska våren! Låter som om du haft en härlig helg! Själv har jag varit på skidutflykt med ett gäng från min korridor och några tyskar (sprechen sie deutch?!). Igår regnade det hela dagen... idag slog det om och snöade... :/ Lite smått blött, men ändå mysigt på sitt eget lilla sätt... Jag uppskattar min varma, sköna och torra säng inatt iaf ;)

2009-04-26 @ 22:12:33
Postat av: malin

Edvin: Nej lä, mors sa så (a) :D

Sara: Men neeeej förlåt, jag SKA svara så fort jag hinner !!! Nej nu tycker jag synd om dej!

Joodu , helt underbart är det här:D Okej låter kul :D Huj, men NÅN GÅNG kommer väl våren till kiruna också? :P Ja ich spreche deutsch ! ;D

Haha , ska skriva snart! Fortsätt att vänta tappert!

2009-04-27 @ 14:27:55
Postat av: Mr. G

jag suger...:(

2009-04-27 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0