but the memories remain

Har inte skrivit på jäkligt länge. Förra veckan var det helt omöjligt eftersom jag hade så himla mycket att göra och denna vecka har det inte riktigt känts rätt att skriva. Har haft några fantastiska dagar förra veckan och i helgen, bl.a har det varit premiär med revyn. Tänker tillbaks på den hela den kvällen med endast glädje i hjärtat haha, allt var så otroligt roligt!! Allt från fixandet före, till själva föreställningen, till dom fina människorna man får uppträda med till premiärmiddagen på Nautical efteråt. Längtar redan till nästa föreställning. Resten av helgen fortsatte också så himla bra. Hann både mysa och festa, på lördagskvällen firade vi min fina fina underbara vän Lollo, som äntligen fyllde 18!! GRATTIS igen gulle! Var en av de roligaste kvällarna på länge, avslutade med att dansa tills Arken stängde. Bilder från veckan får komma en annan gång.
 
Men sen kan ju inte solen skina hela tiden heller. Samtidigt som förra veckan var underbar, har denna vecka varit fylld med sorg. Efter många besök till ålderdomshemmet och en långvarig aning om att detta snart skulle ske, har det nu hänt, jag har förlorat min morfar. Gråter varje dag men försöker samtidigt rycka upp mig och vara glad i skolan osv, är nämligen väldigt dålig på att "bli tyckt synd om". Samtidigt har jag ju varit förberedd på detta och jag vet att min morfar hade ett väldigt, väldigt långt och fint liv. Och nu har han det bättre. Men saknar honom, det gör jag, otroligt mycket. 
Är i alla fall glad att jag har mina vänner som genast får mig att skratta när jag bara några minuter tidigare mådde skit, min familj och släkt som gör mig helt varm och trygg och Micke som alltid finns där för att hålla om mig ♥ 

Kommentarer
Postat av: Ida

<3!!

Svar: du är så fin! <3
Malin

2013-11-14 @ 15:53:07
URL: http://idawiklof.blogg.se
Postat av: Ebba

Gulle!! <3 Vet precis hur det känns,jobbigt som bara den.. Men det blir bättre och man får leva på de fina minnena! puss <3

Svar: Joo, du vet ju precis hur det är, åh gulle :( <3 men jo det är sant, tack för att du är så himla fin vännen!! Puss <3
Malin

2013-11-19 @ 16:07:11
URL: http://ebbalonngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0