17:23

Hej! Är så galet lättad över att inte ha nåt plugga-till-prov på nästan en vecka. IT på fredag bara och det får ju gå som det går. Är fortfarande slut i skallen efter att ha skrivit matteprov i över 2 1/2 h imorse, haha. Annars då. Myst runt med Saine efter skolan, var till UF-mässan och gick runt på stan. Håller på att få nåt fel av julmysfeelings alltså, ÅH VAD JAG ÄLSKAR ATT DET SNART ÄR JUL!! Tror mina vänner redan har tröttnat på mitt tjat hehe #inteensdecemberännu. 
Nej men jo. Ikväll är det revy igen! Fyra föreställningar denna vecka. Ska bli riktigt roligt, lär lysa upp en grå onsdag som denna ganska ordentligt tror jag. Efter det ska jag bara släng mäj i sängän, är så jävla trött. Vaknar varje natt och kan inte somna om, förstår inte för är så sjukt trött då med. Imorgon börjar jag 1 i alla fall, guld det. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0