HELGEN

Tjo! Har haft en fin helg som dock innehållit lite väl mycket missförstånd och jobbigheter för vad jag ska orka med haha. Anyway, i fredags hade vi en liten överraskningsgrej för Saine, för att välkomna henne hem. Jag, Nikita och Ofelia for hem till henne utklädda i fulaste maskerna för att kidnappa henne, haha var så roligt!! Hade i alla fall en sjukt mysig kväll, avslutade den med att dricka mate (argentinsk dryck typ) och mysa hemma hos Saine. På lördagen var jag ledig, tillbringade hela dagen med att sola och chilla bara. På kvällen for jag till Ida för att föra lite innan hennes premiärutgång!! Var så himla härligt att sitta ute på balkongen i solen med bästa vän, vin och jordgubbar. For vidare lite sen och till sist arken. Var kanske inte mitt livs bästa beslut kom jag fram till när jag följande morgon cyklade iväg på jobb i ösregnet, efter 2 timmars sömn. Börjar bli för gammal för sånt här, orkar inte. Haha. Nä vafan, det var värt det faktiskt!
Resten av dagen igår myste jag bara med min pojkvän, underbart att äntligen ha tid att verkligen umgås. Somnade dock framför en film vid halv 10 hahah SÅ TRÖTT. Denna dag inledde jag återigen med att köra bil. Chillar lite hemma nu och strax ska jag jobba.  Efter det ska jag äntligen få träffa min saknade kusin Sara och ikväll är det daaaaaans! 
 
 
Häflten av bilderna är Saines eller Idas hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0