Bra helg

Hej! Hade typ världens bästa fredag denna helg, haha. For runt lite med Micke innan vi till slut landade på Adlon, första gången i mitt liv för övrigt. Fattar inte att jag aldrig varit där förut. Sjukt gott var det i alla fall. Efter det gick vi hem till Micke längs strandpromenaden och resten av kvällen spenderades med film, onyttigheter och chillande. Igår var jag i Finström största delen av dagen, uppträdde nämligen på Godbymässan! Alltså... hahaha, gick väl inte helt lysande. Aldrig asgarvat på scen som jag gjorde igår, men kunde fan inte hålla mig till slut, hahah! Men gick nog rätt bra annars förutom de där komiska failarna, var himla roligt i alla fall! Hann också lyssna på luciakandidaterna, sjukt duktiga!
Har även hunnit plugga, hänga lite mer med Micke (jässus vad jag tycker om honom) och plugga lite till. Strax ska jag på bio med Hanna, Breaking Dawn såklart hehe. Efter det lär jag däcka direkt, sov knappt alls inatt eftersom jag bara låg och hostade sönder halsen. Tur att jag är ledig imorgon då! Dör av lycka. 
 
Två från helgen, den första är Lollos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0