And I'm off

Inledde dagen med att springa 6 varv runt IP. Var så opepp före att jag kunde ha dränkt mig i Slemmern, meeen det gick bättre än förväntat, är till och med nöjd!!
Sen har jag haft lite andra lektioner och nu är jag hemma, sådär stressad som man alltid är precis innan man far. Ikväll/inatt är jag med Ida i Italien! Har varit i Italien förr men aldrig i norra delen, så ska bli kul att se! Milano och Venedig kommer jag befinna mig i. :)
Kommer hem på måndagkväll, och lär inte hitta någon dator där borta.. Men man vet aldrig! Kanske kommer standardinlägget om hur soligt och fint det är sen, utan åäö. Haha. We'll see.
En grej till vill jag säga, och det är att jag hoppas ni alla får ett superfint lov var ni än befinner er, se till att njuta av första lovet sen skolstarten nu! HEJDÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0