Sunday

Godmorgon! Underbart att sova ut, det är fan det bästa med helgerna. Eller okej, nästan det bästa. :)
Inatt drömde jag igen masa sjuka drömmar, var på konfirmationsläger igen och den här gången SÖG det, och det stod två gubbar med hatt och glasögon (liknar tjuvarna i Rasmus på luffen) och glodde på mej genom mitt fönster dygnet runt. Sen dök jag ner i havet och umgicks med en bläckfisk. Fattar inget. Haha.

Idag ska jag ta och chilla som tuusan. Måste skriva på ett fysikprojekt först i och för sig, men efter det kan jag göra vad jag vill, chillll.

Ha en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Saine

Hahah, gillar att vi har samma rubrik utan att jag/du märkte något! Asså vi tänker helt seriöst lika somfan! :O puss! <3

2010-11-07 @ 22:39:56
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha jo jag såg det! Helt galet :) Puss på dej! <3

2010-11-08 @ 14:22:54
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0