Konfirmation

Woho, jag är konfirmerad! Konfirmationen gick bra, men var helt nervös före, vet inte varför. Höll på att dö när vi skulle "tåga in" i kyrkan. Men inga större missöden skedde, haha.
Efteråt togs det massa bilder, kramades det och tackades en massa och sen gick jag hem. Vill bara säga tack alla konfirmander och storasyskon för den här tiden, den var oförglömlig. Och tack alla som kom och tittade. :)
När jag kom hem väntade släktingar och vänner, och även en del presenter. Säger bara, SHEEAATTANS BANANER vad rik jag vart! Haha, har även för första gången hållit i ett större antal dollarsedlar, woho! Behöver typ inte spara längre nu ju, haha.
Men att, umgicks med Emelie, Fredric och Emma + andra som var på besök, skrattade, käkade middag och sånt. Nice nice. Nu kom Saine och Annina :) Vi drar ut, hörs senare!


fler bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: janina

oj tror du jag får ta bilden ? :)

2010-06-28 @ 01:07:20
URL: http://janinana.blogg.se/
Postat av: Malin

jodå, såklart du får :D

2010-06-28 @ 09:58:53
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0