konfirmationslägret

HELLOOOOOOO!
Jävligt länge sen sist! Hur har ni haft det? Njuter ni av sommarn lika mycket som jag? Jag har saknat bloggen som fan, så nu ska det fan bloggas här! Jag är hemma från lemböte nu jag! Har inte en jävla aning om var jag ska börja berätta, vill bara gråta typ. För jag vill så jävla gärna tillbaka! Det blev som jag trodde, minnen för livet. Har verkligen haft det sjukt kul! Åh, det var så jävla härligt där ute. När man kom in till stan idag kände man verkligen hur luften genast kändes skitigare, och alla tyckte det var så jäävla bullrigt, haha.
Skulle kunna skriva typ en hel bok om de här tio dagarna, men... Det känns inte riktigt bra, hehe. Man kan ju säga att "what happens in lemböte stays in lemböte". Men kan ju försöka berätta lite. Har gjort massa sjukt random grejer iallafall. Vill ni höra? Okej, jag har knuffat en ford runt på gården, vunnit "fångarna på lemböte" tävlingen, blivit i kastad i vattnet tusen gånger, dränkt huvudet i vatten och mjöl, haft en "norsk fylla" och faceplantat rakt i marken av det, och så har jag, Saine och Emma underhållit storasyskonen på kvällarna då de kom och sagt godnatt, och nej ni vill inte veta vad vi gjorde. (bilder på fanskapet kommer dock)
Så ja, som ni kanske förstår blev det en hel del gapskratt. Jag fick mitt livs största garv (har nog ALDRIG skrattat så mycket) när storasyskonen gjorde parodi på mej, Saine och Emma sista kvällen. De härmade nämligen våra små kvällshower. Och jag lovar, vi var inte friska nån stans när vi gjorde dem! Tänk er det mest random ni kan komma på, då är det nog ändå inte i närheten.
Och vädret har ju varit great, förutom några få dagar. Så det vart mycket stekande på bryggan, volleyboll och simmande också. Sommarkänslorna ska man inte klaga på nej. Men man behövde typ bara närma sig bryggan så vart man upplyft och i kastad. Men till och med vattnet var inte så farligt!
Det enda trista var ju lektionerna såklart, usch. Lite jobbigt att behöva anstränga hjärnan på sommarlovet. Men nu är det gjort iallafall! Och på söndag konfirmeras jag och alla andra underbara junikonfirmander.
Alltså, jag kommer att ha problem att anpassa mej till vardagen här hemma nu. På lemböte var allt så chill, man hade alltid något att göra, gick alltid runt osminkad (sjukt chill, men trodde aldrig jag skulle palla det före lägret) ingen uppfattning om vilken dag det var eller vad klockan var, man bara var. Härligt är allt jag har att säga. Gemenskapen var så jävla bra, lärde känna nya människor och ingen brydde sig om hur risig man var, haha.
Men nu ska jag fort som fan träffa gulleida! Har saknat henne och alla andra här hemma som nån jävla dåre.
Ikväll far jag till stugan tror jag. BITTERT att inte kunna uppdatera igen. Men skriver iallafall mer senare idag, och nån gång måste jag lägga upp bilder! (Tog fleera hundra så, hehe)
Hoppas ni har haft det lika nice som jag de här dagarna iallafall! Nu ska jag gråta lite över lemböte.  
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0