Nu konfirmeras jag snart!




Nu är jag rätt färdigfixad, jao. Har kämpat med mitt hår hur länge som helst, har borstat, satt mousse, sprayat, tuperat och sprayat lite mer, allt för att det inte ska va så tragiskt platt som det brukar. Lyckades kanske lite, men skulle inte förvåna mej om det är helt platt igen när jag kommer till kyrkan..
Killarnas konfirmation var... vad säger man? Bra? Ja, dom var duktiga så iallafall, hehe. Grattis hörni! Tog massa bilder, laddar upp dem senare. Nu är det vi tjejers tur! Haha, kommer dö i den där vita klänningen man ska ha.
Men det blir nog praa. Usch, känns så trist att det här är slutet för konfirmationstiden, kommer sakna allt och alla. :(
Jajja, nu ska jag och Emma dra oss mot kyrkan! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0