sjuuk

Åhfan, jag borde ju ha blivit frisk efter att ha haft snuva i nästan två veckor, men nejnej. Sån tur ska väl aldrig jag ha.
Orkade inte gå till skolan idag. Hade nog överlevt där, ehe men vafan.
Kunde inte sova inatt. Drömde helt rubbade, totalt cpstörda, sinnessjuka drömmar. Haha (:
Och sen kände jag mej helt åthelvete.
Jaja. Idag blir det disneyfilmsrace! Lejonkungen in my <3. ((((:
Sen kommer ida hit snabbt också. :)
Igår hade vi hk jao. Gott som fan vart det! Jag, ida, saine och malin d, vi är nog bra vi :D Nu fattas bara janina i klassen också :(
Efter skolan var det dans, och det var nog den roligaste på mycket länge! Och då är det verkligen kul ska jag säga er. Det går nog inte att beskriva hur mycket dansen betyder för mej :D Jag vet inte vem jag är utan den, kan man säga om man vill vara poetisk. Men det stämmer.
Man är glad där helt enkelt.
Vi hade nån slags modern klassisk dans. De flesta rörelserna var på golvet. Skulle väl beskriva det som en blandning av pilates, yoga, aerobics, styrketräning och fri dans helt enkelt. Sjukt kul!
På kvällen var jag med ida, kajsa, victor, daniel och saine. Det vart volleyboll igen ;) Det var riktigt kul.
Sen senare på kvällen när papps kom hem med båten så fick jag mina nya skor. :DD TACK!
Ska langa massa bilder sen, åh vad jag älskar dom!

Nu kommer även (går)dagens outfit! (borde nästan meddela tidningarna..) Haha!

  man ser inte mycket men iaf (:
Kofta: Hm
Dubbelt halsband: Hm divided
Linne: Gina tricot
Armband: Thomas sabo
Jeans: Gina tricot
Skor: Converse

wahahahah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0