Tillbaks

Men HEJ! Okej, nu tar jag upp det här igen. Var alltså åtta månader sen jag lyckades producera en text till den här lilla bloggen haha. Men det blir man ju stressad bara av att tänka på, så istället för att försöka återge dessa tre hundradelar av mitt liv (hehehe ok nördigheten från skolan har gått för långt..), så tar jag det liksom härifrån och framåt tänkte jag. Jag är i Stockholm, jag pluggar fortsättningsvis halvt ihjäl mig (känns det som) och jag dansar ibland på kvällarna vilket är UNDERBART. Några höjdpunkter från senaste tiden, som jag också tänkte köra lite bilder på, är bland annat resan till Åre med sektionen (aaaahhh vad jag ville åka tillbaks nu när jag gick igenom bilderna, herregud), besök i Idas lägenhet i Uppsala och firande av Saines födelsedag (ååh och grattis igen till henne!!). Så roligt! 
I övrigt försöker jag mest hinna med livet, sådär som det är ni vet. Behöver get my shit together haha, har pluggat - förutom varje vardag då - nästan varenda helg sen augusti, förutom jullovet. Vet inte ens vad jag ska säga haha, folk sa att tvåan skulle bli jobbig.. Nej men vafasen, nu låter det som att jag håller på att gå under här, så illa är det ändå inte. Om en och en halv vecka åker jag i alla fall iväg till Spanien med Martin och familjen, det ska bli helt underbart. OCH JUST DET JAG SKA FLYTTA!!! Alltså, mina grannar här är jättehärliga och det är fint att promenera vid vattnet nedanför stället jag bor på men... Där tog listan över saker jag kommer sakna slut, haha. Ska bli fantastiskt att ha ett eget kök istället för att att dela ett med 12 andra (för att jag är jättepedant hehe). 
Okej nu håller jag som vanligt på att skriva en alldeles för lång text så nu får det räcka. Ha det så bra!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0