16/2

Hej! Lyckades sätta mig ner med denna lilla blogg igen nu, när jag väl återupptagit det inser jag ju typ att det faktiskt var ganska roligt det här, hehe. 
Denna vecka är det fullt fokus och bara kämpa på rakt igenom. Det är så mycket i skolan som ska klaras av innan imorgon, då jag som sagt checkar ut för en vecka och åker på semester istället!! Så massor av plugg har det blivit men även några riktigt bra och roliga kvällar. I tisdags var jag och Martin ut och tog varsin drink följt av italiensk middag i Gamla Stan, så mysigt!! Kvällen efter gick jag och Saine på musikalen Billy Elliot, vi var båda helt slut efteråt haha. För det var så OTROLIGT BRA. Teater- och dansmänniskor som vi är var det ju det underbaraste man kunde titta på typ. Efteråt hann vi även med en öl ute med Martin och Bruno, också det riktigt roligt såklart! Ja utöver detta är det nog bara föregående helg också som är värd att nämna. Hann mysa och käka middag med både Janina och min kompis Jessica från Balettakademientiden, det var helt sjukt härligt att äntligen få träffa dem igen!! 
Yes det var det, ligger just nu helt utslagen i sängen efter en 11 timmar lång skoldag med labb, föreläsning och maratonplugg. Imorgon väntar kontrollskrivning och några timmars bullshittande i en rapport jag försöker färdigställa haha, SEN blir det ledigt! Ha det så bra nu!
 
En jättetöntig och -rolig bild haha, samt min och Jessicas supermiddag!!
 
 
Martin ändrade färg på telefonplantornet till Finlands flaggas färger haha, bäst är han tycker jag
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Var ni till Agaton restaurang i gamla stan? Där tycker jag de har gudomlig mat! :D

Svar: Nämen, det var precis dit vi var faktiskt haha!! :D Jaaa sjukt gott var det! :D
Malin

2017-02-18 @ 10:58:12
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0