29/4

Hej hörni!
Det är en otroligt harmonisk och glad variant av mig som sitter och skriver detta just nu, haha. Det är helg, jag har sovit ut, gått en promenad vid vattnet och bara gjort sånt som är chill och 0 % krävande hela dagen. Behövde det så mycket kände jag. I skolan rusar allt på, en eller två rapporter ska skrivas varje vecka i princip så det är full fart. Nåja, imorgon fortsätter ledigheten men dock lite mer händelserikt än idag! Valborg ska firas, och jag ska för första gången uppleva det i Sverige, haha. Är sjukt besviken att det inte blev firande i Helsingfors som vanligt, dock har jag ändå hunnit tagga till och nu känns det riktigt sköjjj att åka till Uppsala med!!
Nu blir det som vaaanligt lite bilder med text, heejdå och ha det bra!
 
Efter att jag lyckats vara så ofantligt glömsk/lat/borta förra året så jag MISSADE körsbärsträdens blomperiod i Kungsträdgården förra året, har jag nu, efter ett års bitterhet, ÄNTLIGEN tagit mig dit och sett dom där rosa fanskapen. Nä hehe skämt åsido var det väldigt fint, glad att jag pallrade mig dit i tid i år haha. 
 
Har börjat fundera på val av master i skolan!! Det är så sjukt. Flashbacks från gymnasieångesten väller över mig. Gånger 100. Kan inte låta bli att tänka att wow, nu väljer jag liksom EXAKT VAD jag faktiskt ska jobba med sen. Hoj. Håller er väl uppdaterade om hur det blir (för nej, jag har NOLL aning just nu och 15 dagar kvar på mig :-)).
 
 
Så otroligt jäkla rolig kväll hos Regina, följt av utgång förra helgen!! Och en underbar förmiddag i skolan, då solen FÖR EN GÅNGS SKULL sken och till och med VÄRMDE?! Det var life
 
Min lägenhet börjar bli klar! Och jag trivs så bra!
 
Igår hade Paradiset (som ligger ca 3 minuter från mig) nån slags vårmarknad vilket betydde: MASSA SMAKPROV PÅ ALLT, åhh herregud. Var dit med Katja, Alva och Regina och minglade runt, och alltså jag ville aldrig sluta äta haha. 
 
Haha idag lagade jag en sån jäkla GOALSfrukost så var ju tvungen att föreviga. Har lovat mig själv att inte bli den där frukosttypen som alltid lagar trendiga acaibowls och instagrammar men känner hur jag börjar komma farligt nära nu... Har iaf chiapudding OCH en sån där ägg- och avokadomacka i denna bild. Shit. Men det var ju så GOTT 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0