Några veckor senare

Men hej! Här har det ekat tomt igen, kan bero på att jag varit så stressad så jag knappt vetat vad jag heter senaste veckorna. Helt yr i skallen alltså, nu förstår jag för första gången på allvar vad folk menar med att studierna på denna skola är tuffa. 
Nåja, har på nåt konstigt sätt ändå hunnit med en del kul. Kan bero på min lite bristande prioriteringsförmåga haha men äh man måste ju leva lajf lite brukar jag intala mig. Tentaperioden i januari överlevdes och efter det firades det med världens bästa klasskompisar, har så KUL med dem alltså!! Efter det drog vi dessutom ett gäng till Åre i fem dagar. Det som bör tilläggas där är dock att jag INTE kan åka skidor. Vilket i och för sig bidrog till att det blev ännu roligare, för herregud vad jag och Katja (min nybörjarkompis där uppe) skrattade åt våra vurpor haha. Med dagarna gick det dock bättre och bättre, hade väl inget val då jag blev uppLURAD i svarta backar av de andra, det var ju liksom bara att ta sig ner då haha. Kvällarna tillbringades i bastun, på afterski och på krogen, så jäkla roligt var det! När vi kommit hem igen kom dock konsekvenserna i form av flera veckors förkylning och sömnbrist samt att man halkat SJUKT efter med skolan. KTH:s budord: Du skola icke bli efter i kurser ty då kommer du aldrig åter vara i fas igen. Haha nä det där hittade jag på själv, men det stämmer. Räknar ner till timmarna tills denna period är över, fyfasen vad tung den är. 
Mycket plugg har det alltså varit, men har också hunnit hänga med lite kompisar jag inte hunnit träffa på länge, från Balettakademien, basåret och Åland, så mys!!! Har även börjat koreografera danser till spexet och öva med min dansgrupp, så skönt att ha kommit igång! Är riktigt taggad på detta. 
Får ju ändå tänka att det är bra att jag har så fullt upp nu för då går tiden fortare, och månaderna passerar snabbare. Detta vill jag alltså eftersom det är om någon månad som Martin kommer hem från sin resa i Sydamerika. Tre veckor har gått hittills och usch vad jag saknar honom, inte kul alls. 
Nåja, för tillfället är jag hemma på Åland och det är hur härligt som helst! Har hunnit mysa med familjen och även träffa bästa Ida, resten av helgen lär fortsätta på samma spår, alltså mojs och häng med saknade vänner. 
Nu ska jag avsluta detta alldeles för långa inlägg!!!
Ha det så bra!
 
 
 
 
 


 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0