150416

Hej! Jahapp här rullar livet på. Jag går i skola, dansar för fullt med spexgruppen, äter, sover och repeat typ... FAST VÄNTA NÄ för jag får dessutom äntligen hänga med min pojkvän igen!!!!!!!!!!! I lördags kom Martin hem efter 10 veckor i Sydamerika, känns som att det lika bra kunnat vara 10 år. Alltså att kasta sig i famnen på honom på Arlanda när han äntligen landat var typ för bra för att ens kunna beskrivas. Är så otroligt glad att ha honom hemma igen. 
Förutom att pussa på honom har jag mest glidit runt denna vecka känns det som. Skolan är typ för chill för att hantera?! Konstig känsla när man hinner klart med uppgifter långt innan de ska lämnas in och mitt i allt nästan inte har några deadlines kvar att stressa över? Nåja får ju ta vara på detta och njuta av det så länge det varar!! Utöver det är det ju mycket dans som vanligt, och lite roliga events i skolan. Är förövrigt så taggad på kommande helgerna, som kommer innehålla allt från stugmys och femårssittning för vår sektion till Stockholms största pubrunda och sen även HELSINGFORS! Whop, det blir sköj det. 
 


 
 
Haha alltså det här med att jag fortfarande har lite bristfällig inredning i mitt rum efter att ha bott här i 4 månader.. Då får man käka middag från nattduksbordet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0