081115

Oj jäklar, ett nytt inlägg efter mindre än två veckor!! Det ni.
Dagarna hemma på Åland var underbara, det var så MYSIGT att träffa familjen och vännerna där hemma igen. Helt glad av tanken fortfarande. Inte blev ju helgen sämre heller av att jag fick resultatet från min första mattetenta och det visade sig ha gått bra!! Aldrig har jag varit så nervös inför ett provresultat förut, herregud psykisk terror var det. Men nu ni, nu kan jag lägga linjära algebran bakom mig!! Hursomhelst, hann även med en kinoutgång på fredagen vilket var grymt kul! På lördagen tog jag mitt pick och pack och begav mig hem till Stockholm igen, det var nämligen dags för tentapub på kvällen hehe. Typ höstens höjdpunkt. Det levde faktiskt upp till förväntningarna! Dansade, sjöng och hade det awesome med människor jag tycker så mycket om. Veckan har inneburit nya kurser och massa kaos. Utöver vanlig skola har det varit vinprovning inför en stor sittning jag och en grupp håller på och fixar inför, utdelande av kaffe och kampanjande med samma grupp kl 7.20 (!?!?) på morgonen, möten och mer fix samt planerande inför spexaudition som jag ska vara med och hålla i och så vidare. Mycket på gång, men det är kul! I helgen var det halloweensittning på KTH vilket var asroligt!! Jag och min småländska partner in crime Emma körde på samma och klädde ut oss med 20-tals-/the Great Gatsby-tema. Annars har jag hunnit mojsa en del och träffa både Lollo och Emma som varit i Stockholm på besök! Idag var en riktigt typisk söndag, alltså matteplugg, städning, tvätt, träning och matlagning. FyFAN vad tråkigt men skönt att ha det gjort i alla fall haha . 
Nu ska jag avsluta detta och langa lite bilder (mestadels snodda som vanligt). Ha det bra!
 
 
 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0