Sommarlov

Tjo! Sjukt händelserik månad har det varit, så jag inser redan nu att alla försök till sammanfattning av det hela skulle ta mer tid än färjresan ensam på Rosella tar en söndagkväll. D.v.s en evighet. Kort sammanfattat har jag tillbringat detta läsårs sista veckor i underbara Stockholm, skrivit sista tentorna och haft de sista föreställningarna. Mitt hjärta brister när jag tänker på att jag nu lämnat Balettakademien, ber att jag åtminstone ska ha råd/tid att gå kvällskurser där i höst.. Men herregud vad jag kommer sakna dansarlinjen.
Sen har jag även hunnit flytta hem till Åland för sommarlov, och även om jag saknar Stockholm är det härligt att vara hemma. Jobbar dock väldigt mycket men lite somriga grejer har jag hunnit med ändå, som Gardenhäng, AW på Indigo, chillande i solen och lite party såklart. Så underbart att få träffa alla vänner här igen, åh. I helgen var jag på Summerburst med Saine och det var helt amazing, alltså wow nej oj herregud vad häftigt det var!! Hade så jäkla roligt, ååh vill göra om. Fick solsting och grym vätskebrist dock så tvingades uthärda hela Aviciis spelning med huvudvärken från helvetet haha. Men överlevde! Nu är jag hemma på ön igen och jobbar på för fullt bland mina blommor. I helgen är det midsommar, taggar redan!
Nu blir det lite bilder tagna av mig och diverse vänner som utsatts för bildstöld då jag snott många av dessa haha 
 

Passat på och hängt så mycket som möjligt med mina fina Stockholmsvänner


Packat ihop mitt lilla hus (HERREMINGUD vad mycket det var att fixa på 17 kvm, fattar inget) och rockat beerpong där jag för första gången i mitt liv lyckades vinna en match
 

Njutit av sista tiden i min vackra stad och dött åt hur fult jag arrangerade min fina blombukett i mjölktetran

Helt fantastiskt roliga föreställningar med min underbara grupp
 
Och skumpaskålande med samma finisar efter sista showen
 
Firat fina studenter och bror som gick ut nian!!
 

Och nu massa bilder från sommarlovets början hemma på underbara holmen!!




 
 
 

SUMMERBURST!

 
 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0