you lift me up

Heej! En månad har rusat förbi igen, snart är det jul och jag kan klassa mig som 1/10 ingenjör haha. Sen senast har jag hunnit med både det ena och det andra, bland annat har jag fått vara med och ordna en av Sveriges största arbetslivsmässor, THS Armada! Det var några otroligt hetsiga men sjuukt roliga dagar! Fick prata med coola företag, ha hand om studenterna från andra universitet, ordna sittning, städa städa städa och gå på en feeet efterfest i Annexet! Annars har jag pluggat som en dåre, hängt en hel del med världens bästa klasskompisar och börjat julmysa lite. Lillajul spenderades hemma på ön, kunde inte hålla mig borta så fick bli en snabb lördag-söndagvisit! Var så kul att träffa massa vänner jag inte sett på länge, och familjen såklart. 
Utöver detta har senaste månaden även bestått av en heldag ute i skogen med min kära klass, det var nämligen fältöving med vår ekologikurs som gällde! Hahaha herregud... Gummistövlar, trädiakttagelser och matsäck, dagisflashbacks gånger hundra. Har även tillbringat en helg ute på Martins stuga med ett skönt gäng, det var fasen nåt av det härligaste på länge! Mys, fiske, goda middagar, vin och spel halva nätterna. 
Just nu ligger jag däckad i soffan, har lyckats dra på mig världens feberattack i helgen. Vaknade upp igår med sånt illamående och sån kroppsvärk att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra av mig själv. Hade som tur är en fin en här hela dagen så jag slapp vara ensam i misären.
Nåja nu ska jag fortsätta kampen mot sjukdomen, det vill säga maratonkolla Homeland och låtsas som att envariabelanalysen inte alls behöver pluggas på. 
 

Lite småkomisk print på mitt matterage och en bild från när jag var med i juryn till spexgruppen!!



 
 
Ett julfint Stockhooolm 


Ekologiprojekt på stan och en programmerande Katja





Tre övertaggade W-are inför OVVEINVIGNING! Vi behövde bara vänta 3 månader haha, men nuu har vi äntligen våra fina djup cyanfärgade owwar
Reppin W-sektionen som vanligt iklädd Axels teknologmössa, och pepparkaksmys med Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0