141215

Hej! Veckorna går och jag kämpar mest på med skolan och allt runtomkring. Jag älskar KTH, min sektion och studielivet här, men det börjar faktiskt för första gången ändå kännas lite tungt nu. Behöver verkligen ett break från skolhäng 8-5, matte sju dagar i veckan, ständiga rapporter, seminarieuppgifter och annat som ska skrivas, att laga de där jäkla matlådorna och så vidare haha. Lite less helt enkelt, julen är efterlängtad. Hur jag ska klara mig utan mina stockholmsfavoriter i flera veckor är dock ett mysterium!! 
Nåja. Det har ändå varit en bra vecka. Jag har blivit frisk, julmyst med vännerna och tagit tag i packandet av lägenhet. Japp, på torsdag är det dags att ta sitt pick och pack och flytta igen!! Denna gång hamnar jag i studentkorridor haha, det ska bli kul faktiskt. Att bo en tunnelbanestation från skolan är ju helt absurt bra också. 
Mer från veckan då? I torsdags var jag med några och kollade på en föreställning Saine och hennes klass hade, det var så.jävla.bra. Stoltaste vännen i världen är jag! Och i fredags fick jag träffa en efterlängtad Janina, helt underbart det också. I helgen var det typ årets mest hypeade lördag på min sektion, det var nämligen dags för traditionsenlig tacksittning för de som ordnat vår nollning! Det var exakt så spårat och askul som det väl bör vara, har typ träningsvärk av allt dansande haha. Söndagen myste jag bort med Martin, fin kille det där.
Nu är jag inne på sista veckan i Stockholm för detta år, inledde den storslaget med att slutföra både ekologiprojekt och seminarium för denna mattekurs. SÅ SKÖNT!
Nej men nu ska jag nog ta och springa vidare och göra vettiga saker haha, ha det så bra!
 
Skönaste bilden som lite beskriver hur min sinnesstämning varit, hehe
 
 
Sista bilden är snodd av Alva, djungeltema var det alltså som gällde på gasquen haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Chair with me plz plz ;)

Kommer sakna min tvilling rätt så mycket också!!!!!!

2015-12-14 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0